تصویر
سپس کارشناسان از این محیط آزمایشی برای آزمایش پیوندهای فیوز با عناصر فیوز تخت کلاسیک و آنهایی که دارای عناصر فیوز موجی هستند استفاده کردند و پارامترها industry industrial-automation industrial-automation
ارسال شده توسط : poweroxin
همه آگهی های این کاربر
02133902209
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : poweroxin
تلفن: 02133902209
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
سپس کارشناسان از این محیط آزمایشی برای آزمایش پیوندهای فیوز با عناصر فیوز تخت کلاسیک و آنهایی که دارای عناصر فیوز موجی هستند استفاده کردند و پارامترها را در فرایند تغییر دادند. اما در همان زمان، فیوزها با هادی‌های همجوشی موجی جدید مانند شکل فوق نیز باید طبق استانداردهای مربوطه آزمایشاتی را پشت سر می‌گذاشتند، زیرا قرار بود خواص الکتریکی یکسان باشد. مشخص شد که شکل موج نه بر ویژگی‌های زمان/جریان تأثیر می‌گذارد و نه بر مقدار مقاومت.
اما چه باید کرد؟ از این گذشته، سیستم تنگناهای تعریف شده تضمین می‌کند که فیوز کار الکتریکی خود را انجام می‌دهد و در جریان‌های خاصی خاموش می‌شود. در اینجا کارشناسان SIBA به تجربه خود در مورد فیوزهای HH برای محافظت از موتور بازگشتند. زیرا چرخه‌های شارژ زیادی نیز در آنجا وجود دارد. موتورها اغلب باید روشن و خاموش شوند که منجر به جریان‌های هجومی زیاد و طولانی‌مدت می‌شود.
با این حال، مشخصات چرخه موتورها و ترانسفورماتورهای انرژی باد متفاوت است. بنابراین، توسعه‌دهندگان ابتدا باید پارامترها و روش‌های آزمایشی را توسعه می‌دادند که با شرایطی که منجر به خاموش شدن زودهنگام در توربین‌های بادی می‌شد، مطابقت داشت. این بیشتر در مورد عملیات سوئیچینگ معمولی نزدیک به حداقل جریان قطع (Imin) اتفاق افتاد. بنابراین جریان سیکل‌های آزمایش در آنجا قرار داشت، اما زمان و سطح پالس آنها به گونه‌ای تنظیم شد که فیوزها تا آنجا که ممکن است بدون ذوب شدن، دوام بیاورند.
بعد از تمامی این مطالعات و یافتن دلیل خرابی و رفع خرابی فیوز، مهندسین SIBA توانستن به فناوری ICS دست بیابند که این نوع فناوری توانست چرخه را برای فیوز حداقل 30 برابر بیشتر از فیوزهای قبلی کند. با این حال، در سری تست چرخه‌ای، فیوزها با عنصر جدید ذوب ‌پذیر ICS تفاوت قابل توجهی داشتند - و به روش دلخواه. آنها به طور قابل توجهی چرخه‌های بیشتری را نسبت به فیوزهایی با عناصر فیوز طراحی شده کلاسیک تحمل کردند. به خصوص که جریان آزمایش به میانگین جریان مذاب نزدیک‌تر می‌شد.
02133902209
09190764376
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو