در پی تغییر روش و سیاست¬های اداره کل بازرگانی و در راستای هدفمند کردن یارانه ها و ایجاد عرصه ای نوین در نظام تبلیغات در سطح کشور، تولید، ساخت، پذ
کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی تولیدکننده و مجری پخش آگهی های بازرگانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران امید آن را دارد که با بهره¬گیری از پوشش گسترده
در دنیای امروز، تبلیغات جزء جدانشدنی اجتماع در کشورهای توسعه یافته و جهان سوم است. سودآوری تبلیغات در تلویزیون برای صاحبان آگهی، تلویزیون را بیش از پی
در بین تمامی زمینه های تبلیغات، آگهی¬های تلویزیونی اهمیت بیشتری دارند و از اعتبار بیشتری نیز برخوردارند در تبلیغات صرف رساندن یک ایده پایان کار
کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ـ با همکاری شرکت پیام¬های بازرگانی صداوسیما با امکانات و شرایط مناسب آماده اجرای پروژه¬های تبلیغاتی تلویزیونی می
کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ـ مجری پخش پیام های بازرگانی صداوسیما اندیشه پارسی ـ برای اولین بار در ایران و با همکاری سازمان پخش پیام های بازرگانی صد
کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ـ مشاور و مجری پخش پیام های بازرگانی ساخت و تولید پیام¬های بازرگانی ایده¬پردازی تبلیغاتی در نوع و سبک پیام های
در حال حاضر آگهی های بازرگانی بسیاری در کشور ما بر پرده تلویزیون ظاهر می شود که به دلیل عدم توجه به رابطه عناصری که در یک متن تبلیغ ایفای نقش می کند،
مرجع رسمی پذیرش و پخش تبلیغات تلویزیونی آگهی تبلیغاتی ماهیتا یک برنامه تلویزیونی است که به رغم زمان کوتاه هدفی بلند و تأثیری عمیق و گسترده دارد، چرا
پیام¬های بازرگانی¬ نوآوری و خلاقیت در طرح¬ها با استفاده از جدیدترین فناوری¬های ارتباطی و رسانه-ای در گستره بی حد و مرز تجارت دنیا
#ShortDescription#