استابلایزر (stabilizer) یا تثبیت کننده‌ ولتاژ وسیله ای است که می تواند ولتاژ یا برق ثابت را برای حفاظت از کلیه لوازم برقی بدون هیچ نوسانی ارائه دهد.<br/>ب industry other-industries other-industries
استابلایزر (stabilizer) یا تثبیت کننده‌ ولتاژ وسیله ای است که می تواند ولتاژ یا برق ثابت را برای حفاظت از کلیه لوازم برقی بدون هیچ نوسانی ارائه دهد.<br/>ب industry other-industries other-industries
ارسال شده توسط : پیمان الکتریک
همه آگهی های این کاربر
02133993009
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : پیمان الکتریک
تلفن: 02133993009
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
استابلایزر (stabilizer) یا تثبیت کننده‌ ولتاژ وسیله ای است که می تواند ولتاژ یا برق ثابت را برای حفاظت از کلیه لوازم برقی بدون هیچ نوسانی ارائه دهد.
بدون شک، استابلایزرها به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای فناوری و صنعت، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. این دستگاه‌های الکترونیکی به منظور تثبیت سیگنال الکتریکی و تأمین ولتاژ پایدار در سیستم‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بنابراین استابلایزر ولتاژ، یک وسیله الکتریکی است که میتواند در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی در خروجی یک ولتاژ ثابت و بدون نوسان 220 ولت در استابلایزر تکفاز و 380 ولت در استابلایزر سه فاز را ارائه دهد.
استابلایزر ، معمولاً دارای سیستم‌های کنترلی هوشمندی هستند که به طور مداوم ولتاژ ورودی را نظارت می‌کنند و در صورت تغییرات غیرمطلوب، با استفاده از سیستم‌های تنظیم، ولتاژ خروجی را به مقدار مشخص شده یعنی 220 ولت تثبیت می‌کنند.
استابلایزر ولتاژ صرف نظر از هر تغییر یا نوسانی در ورودی یک ولتاژ ثابت را در پایانه‌های خروجی خود به بار می‌رساند. استابلایزر از لحاظ لغوی به معنی تثبیت کننده می‌باشد و وسیله‌ای است که در مسیر جریان برق قرار گرفته و از بروز نوسان و پرش‌های ناگهانی برق شهری (V220)، برق سه فاز و کارخانجات و دستگاه‌های صنعتی (در کشتی و هواپیما) جلوگیری می‌کند.
این تنظیمات به طور خودکار انجام می‌شود و نیازی به دخالت دستی کاربر نیست. به این ترتیب، استفاده از استابلایزرها به محفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی و کامپیوتری در برابر نوسانات برق کمک و از خسارت‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.
استابلایزرهای تکفاز برای مناطق مختلف مسکونی و استابلایزرهای سه فاز برای حفاظت از لوازم صنعتی استفاده می‌شوند. مناطق کلیدی که باید در خرید استابلایزر مناسب سروو موتوری نظر گرفته شوند، اساساً ماهیت، دامنه استفاده از کنترل برنامه شما و درجه تغییرات ولتاژ است که در سیستم مورد استفاده شما تعیین می‌شود. بنابراین باید از توان و ولتاژ و جریان مصرفی دستگاه‌های خود اطلاعات کافی را داشته باشید.
استابلایزرهای دلتا و استابلایزر یاسکاوا برخی از ویژگی‌های این نوع استابلایزر عبارتند از وجود هسته داخلی تماما مس، خروجی ثابت 220 ولت در مدل‌های تک فاز و 380 ولت در مدل‌های سه فاز، دارای سیستم تنظیم درصد خطا و هم چنین با دارا بودن سه صفحه نم
ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد

آگهی های مرتبط (آگهی های من اینجا!)

آیا می‌خواهید اینجا قرار بگیرید
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو