جوش شیرین دامی<br/>جوش شیرین<br/>بی کربنات سدیم دامی<br/>بی کربنات سدیم<br/>جوش شیرین دامی، که به نام بی کربنات سدیم دامی نیز شناخته می شود، نوعی از جوش شیرین است که  industry chemical chemical
جوش شیرین دامی<br/>جوش شیرین<br/>بی کربنات سدیم دامی<br/>بی کربنات سدیم<br/>جوش شیرین دامی، که به نام بی کربنات سدیم دامی نیز شناخته می شود، نوعی از جوش شیرین است که  industry chemical chemical
ارسال شده توسط : کیمیا شیمی
همه آگهی های این کاربر
02188979646
قیمت : تماس بگیرید
ارسال شده توسط : کیمیا شیمی
تلفن: 02188979646
پرسش از آگهی دهنده
پرسش
نام
پست الکترونیک
پرسش خصوصی
ارسال ارسال شد
قیمت
تماس بگیرید (درخواست قیمت)
جوش شیرین دامی
جوش شیرین
بی کربنات سدیم دامی
بی کربنات سدیم
جوش شیرین دامی، که به نام بی کربنات سدیم دامی نیز شناخته می شود، نوعی از جوش شیرین است که به طور خاص برای استفاده در صنعت دام و طیور فرآوری شده است. این ماده معدنی به صورت پودر سفید رنگ کریستالی است که طعم کمی شور دارد و از نظر خلوص و اندازه ذرات با جوش شیرین خوراکی متفاوت است.
کاربرد جوش شیرین دامی:
پیشگیری و درمان اسیدوز: اسیدوز وضعیتی است که در آن تعادل اسید و باز در بدن حیوان مختل می شود و منجر به افزایش اسیدیته خون می شود. این امر می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی نامناسب، استرس و بیماری باشد.
جوش شیرین دامی با خنثی کردن اسید اضافی در دستگاه گوارش و خون، به پیشگیری و درمان اسیدوز کمک می کند. این امر به بهبود عملکرد کلی حیوان، افزایش اشتها و تولید و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.
بهبود عملکرد شکمبه: شکمبه اولین قسمت از معده نشخوارکنندگان مانند گاو، گوسفند و بز است. در شکمبه، میکروارگانیسم های مختلفی مواد غذایی را هضم می کنند و مواد مغذی مورد نیاز حیوان را تولید می کنند.
جوش شیرین دامی با ایجاد تعادل pH در شکمبه، به عملکرد بهتر میکروارگانیسم ها و افزایش هضم مواد مغذی کمک می کند. این امر منجر به بهبود رشد، افزایش تولید شیر و گوشت و کاهش اتلاف خوراک می شود.
پیشگیری از کپک زدگی خوراک دام: کپک زدگی خوراک دام می تواند منجر به تولید سموم مضر و کاهش کیفیت مواد مغذی شود.
جوش شیرین دامی با ایجاد محیط نامناسب برای رشد کپک ها، به پیشگیری از کپک زدگی خوراک دام کمک می کند. این امر به حفظ سلامت حیوان و افزایش بهره وری تولید کمک می کند.
سایر کاربردها:
بهبود کیفیت آب آشامیدنی
کنترل بوی کود
حفظ بهداشت جایگاه دام

فروشنده جوش شیرین دامی
جوش شیرین فرمول, فروش جوش شیرین صنعتی, فروش جوش شیرین دامی, فروش جوش شیرین عمده, خرید جوش شیرین, قیمت جوش شیرین فله, فروش جوش شیرین خوراکی, فروشنده بی کربنات سدیم, فروش جوش شیرین چینی, تأمین کننده جوش شیرین شیراز, فروشنده جوش شیرین برای گاو داری ها, قیمت مناسب جوش شیرین

👈 لطفا جهت اخذ اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

🌐 کیمیا شیمی
☎ 02188979646
📞 09120196114
📞 09109252523
📧 info@kimiashimi.com

ارسال به ایمیل : شماره ذخیره شده برای عضویت در ایمیل
ارسال به ایمیل جدید
ایمیل فقط یک ماه آگهی‌های مرتبط را برای من ارسال کن
ثبت ثبت شد
ایمیل فرستنده
ایمیل گیرنده
پیغام
ثبت ثبت شد
توضیحات بیشتر
ثبت ثبت شد
ارسال به شماره : شماره ذخیره شده برای ارسال پیامک
ارسال به شماره جدید
شماره خود را وارد کنید
+98
ثبت ثبت شد
عزیز، درود!
انتخاب شهر
همه گروه‌ها
همه گروه‌ها
استخدام
املاک
بخش ویژه دانشجویان
تور
خدمات
خرید و فروش کالا
دیجیتال
صنعت
ماشین و خودرو